Tuesday, September 17, 2019

(report update) click 4 videos 2019 BAPTISM MISSION (cont): detroit, troy, flushing, montrose, frankenmeuth, buena vista, beaver, omer, whites beach, sims , tawas, logan, maple ridge, west branch, roscommon, visvaleville, sherman, buckley, karlin, traverse city, elk rapids, williamsburg, & more !



1.    

7/8/19 DETROIT MICHIGAN! #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !

 

 

 

 


7/8/19 TROY MI: #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !

 

 

 

 


7/7/19 FLUSHING MICHIGAN: #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !

 

 

 

 

7/7/19 MONTROSE MI: #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !

 

 

 

 

7/7/19 FRANKENMEUTH MI: #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !

 

 

 

 

 

7/7/19 BUENA VISTA TWP, MI: #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !

 

 

 

 

 

7/7/19 BEAVER MI: #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !

2.    

3.    

4.    

5.  

7/7/19 OMER MI : #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !

 

 

 

 

7/7/19 WHITES BEACH MI: #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !

 

 

 

 

7/7/19 SIMS TOWNSHIP MI: #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !

 

 


7/7/19 TAWAS CITY MI: #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !

 

 

 

 

7/7/19 LOGAN TWP MI: #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !

 

 

 

 

 

7/7/19 MAPLE RIDGE MI: #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !

 

 

 

 

7/7/19 WEST BRANCH MI: #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !

 

 

 

 

7/7/19 ROSCOMMON MI: #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !

 

 

 

 

7/6/19 VISVALEVILLE MI ? #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !

 

 

 

 

 

7/6/19 SHERMAN MICHIGAN: #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !

 

 

 

 

7/6/19 BUCKLEY MI: #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !

 

 

 

 

7/3/19 KARLIN MI: #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !

 

 

 

7/2/19 TRAVERSE CITY MICHIGAN : #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !

 



                                                                                   

7/2/19 ELK RAPIDS MI: #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !





7/2/19 WILLIAMSBURG MI: #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !


                                                                         


7/2/19 LAKE CITY MI : #AmazingGRACE! REPENT & BE BAPTIZED ! #AcceptChrist2bSaved2day !


--
#Repent&BeBaptized !                        #acceptChrist2bSaved2day !